Yes!/Fail 10/3 2012


Jag har joggat idag! :O Ungefär halv tolv på morgonen (ja, det är morgon då) så bestämde jag mig att nu ska det bli ändring på mina vanor. Jag reste mig från mitt frukostmys med film och tog med hunden för en springtur. Jag bestämde en runda och sprang nästan hela vägen. Bra av mig.

Det var inte bara jag som behövde springturen, hunden blev också trött och ville helst inte springa alls. Nu ska jag fortsätta med samma runda regelbundet för att så småningom kunna se lite resultat. Ser jag inget resultat så kommer jag tröttna och bli skitarg.


Nu sitter jag och äter chips. Och planerar inte att sitta utan något gott att äta framför melodifestivalen ikväll heller. (Ni fattar ironin va? Först sprang jag och sedan svullar jag iallafall. Men det förtjänar jag fan.) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0