I'VE MISSED YOU GUYS!


Mitt ansiktsuttryck när jag nyss tittade på statistiken när bloggen har varit nedlagd i flera månader. NI TITTAR JU FORTFARANDE IN HÄR!

Jag ska nu göra ett nytt försök att blogga. Jag tappade inspiration ett tag, men nu de senaste dagarna har det blivit mycket diskussion om diverse saker och nu är jag taggad att börja igen. Och jag fick en liten önskan från en läsare att börja, så here I go.

Jag tänker inte köra nån liten tråkig resumé över vad ni har missat i mitt liv eller mina tankar när jag inte varit här, för ärligt talat skulle det icke intressera herrskapet. 

Ni får istället en bild på Hövdingen när hon gör en högst ful grimas.


 
Jag ska skriva ett inlägg med Internationella Kvinnodagen ikväll, promise! :)

En låt som jag gillar. Jag och P!ink är plötsligt bästisar. Fast jag och Michael Jackson är givetvis BFF's, alltid!

  

peace

Kommentarer
Postat av: jossan

woho, din blogg äger amanda! ^^

2012-03-08 @ 19:48:50
URL: http://thosedays.blogg.se/
Postat av: linnea

wihoo, amanda är tillbaka :))

2012-03-08 @ 20:55:40
URL: http://linneamariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0