två facebook-statusar



Ja, jag är inte blond längre :D Tillslut så satte jag ner foten och färgade mörkare. Nu är det rött. Det stod åp förpackningen att det skulle bli "Golden Honey". Rött är fan inte gyllene honung, det kan ni ju lita på.



Jag tycker att ni ska trycka på den här länken http://takeaction.amnestyusa.org/siteapps/advocacy/ActionItem.aspx?c=6oJCLQPAJiJUG&b=6645049&aid=517021&tr=y&auid=10096753&msource=W0000ACFACE. Wow vad lång den blev haha, men den leder förhoppningsvis till Amnestys hemsida. Ni kan ju kolla in den.



Jag har suttit hemma ungefär hela mitt lov, och det har inte direkt gett mej någon skrivinspiration om man säger så.

peace guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0