Snabbt barra

Hinner egentligen inte blogga, måste duscha o sova o allt......... och och och.

Men jag tänkte informera er om att idag är det en HAPPY DAY! Jag har lyckats dansa ett bra solo på poppingträningen!! Har aldrig hänt!! Mitt när jag står och dansar när vi kör ett solo var på slutet, så börjar folk liksom uppmuntra mej, ropa och sånt. Jag blev helt paff, jag har aldrig fått sådan respons. :D :D :bigeyes:
Och jätteglad givetvis, min vecka är gjord. Månad kanske.

(Inte för att skryta alltså, jag ville bara delge en glad nyhet för en gångs skull, tänkte att det kunde vara trevligt som omväxling ;)


Rundar av med en vacker liten bild :) ♥

gonatt and peace to yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0