Pluggeliplugg

Historieprov och feting-föredrag på fredag. Historian är inga problem, men att stå och hålla tal, NEJ TACK! :bigeyes:

Jaja, jag pluggar på, och jag tror ändå att föredraget sitter ganska bra. När jag står framför min egen spegelbild i fönstret och pratar det vill säga. Tänk om jag får tunghäfta och börjar sluddra när jag pratar när jag står framför läraren? Jag sluddrar jämt när jag blir nervös, och det plus att prata liiiite för fort = illa.  



Stressar av genom att skratta. :D

peace

Kommentarer
Postat av: Sofia

Amanda, du kan! Tro på dig själv. Jag har hört dig redovisa tiotusentals gånger, och vissa av dom har du varit nervös, men det låter lika bra ändå. Du lyckas alltid bra ju, tänkt på det. Puss ♥

2011-11-23 @ 22:28:14
URL: http://sofiafollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0