Hej alla fans

Eller ja. Visst. Nu har jag startat en ny blogg, med ett mer passande namn. Min gamla blogg var ju http://confessionsofamichaeljacksonfan.blogg.se/, men jag kände att namnet inte riktigt avslöjade mitt huvudämne som är feminism och andra åsikter om världen i allmänhet. Och därför bestämde jag mig för att byta. bloggen kommer alltså vara samma som den varit hittills; same shit, different name liksom.

Opinion betyder ju åsikt, och mina åsikter är nog det jag är mest stolt över hos mig själv. Sedan vet jag att många nog tycker att det är lite jobbigt när jag helt plötsligt kommer med nån "har ni tänkt på det här", och "varför är det såhär?" vid middagsbordet. Men nu får ni mina funderingar istället/också.

Bra va?

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0