Hej alla fans

går var jag sjuk. Ganska ordentligt sjuk faktiskt,, med feber och allt. Det var rätt längesen. Är det bara jag som hellre har feber än är förkyld?

Jaja, idag mår jag bättre, även om min hals protesterar lite smått.


Det är lördag! Jippi. Det är liksom bara känslan av att det är lördag ♥


*Min hals är sjuk.

*Det är dimmigt ute, och säkert extrem-kallt. Amanda-väder är sådär mittimellan. När man kan ha byxor och en tröja och varken svettas eller frysa. Hade det varit så året om hade det varit perfekt. Jag hatar att frysa och jag trivs inte världsbäst med att gå i korta shorts och ett tunt linne. Lagom är bäst. (hoho)


Ni får en assnygg cambild på mig när jag har frukost-på-sängen. (Gjord av mig själv, ingen lyx här inte)
Som sagt, jag är fortfarande ingen modell.

peace guys


Kommentarer
Postat av: Ruvejda

fast du är fortfarande sjukt sööt! :D

2011-11-15 @ 21:01:30
URL: http://jetaaaime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0