WTF. Why? Oh WHY?



Varför har den som gjorde den här bilden ställt 50 Cent framför självaste Notorious B.I.G och Tupac? :bigeyes:
50 cent suger ju!

Dom andra två är ju giganter, legendariska hiphopare, sjukt grymma, lyssna själva. Och 50 cent. Enligt mej är han en sådan som mer vill ha uppmärksamhet mer än dela sin musik med världen. Och så bra är han inte heller.

Gör om, gör rätt!

Så, vem skulle jag ställa där istället? Hm. Busta Rhymes är värdig, snabbare rappare får man leta efter. Eminem också, han har en annorlunda stil, och han är väldigt provocerande, vilket jag givetvis gillar. Älskar folk som står för sin åsikt och bryter normer. Visst kan man tycka att Eminem går över gränsen när han dissar sin ex-fru och sin mamma i sina låtar, men ändå... Jay-Z är ganska värdig han också för den delen. Och Dr. Dre. Och Nate Dogg. Och en massa andra, men INTE 50 CENT!

Och det flesta av er här stoppar väl det här inlägget i er carebox. Men jag utbildar er lite i hip hop musik, det lilla jag kan haha.

peace

Kommentarer
Postat av: ruvejda

50 cent är inte ett dugg bra! Han rappar inte ens om bra saker. Jag gillar Busta Rhymes, Kanye West (han är också ärlig) och Eminem! Sen några band: cypress hill, outkast :D

2011-12-09 @ 22:07:58
URL: http://jetaaaime.blogg.se/
Postat av: issa

Ja men Eminem är ju grym! Så himla modig som vågar lämna ut sitt liv på det sättet i låtarna och sk ''dissa'' hans mamma ibland. Däremot säger ju låtarna också att man inte ska dissa sin mamma bara sådär för att få typ ''berömmelse'' och att han inte heller gör det för det, utan att man ska tänka efter varför han egentligen gör det. Grym ju!

2011-12-10 @ 12:48:28
URL: http://issalindahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0