Va busig jag är.

Jag har ju inte bloggat på två dagar! NAE.

Ni får definivt ingen bild på mej idag, för jag ser exakt likadan ut som senast ni såg mej. 

Grejen är att jag inte har något att säga. Jag är tom på ilska för tillfället.

JO VÄNTA, ISSA!? Angående frågan jag fick av dej om examinatorer, så tycker jag att det låter bra enligt din beskrivning av dem. Att de rättar proven för att alla ska få en lika bedömning. Bedömningarna är ju så olika mellan olika lärare verkar det som, vilket jag iofs tycker är lite konstigt eftersom alla följer samma bedömningsmall, så det kanske behövs. Å andra sidan så kan inte en examinator bedöma utefter en specifik elev och ge personlig kritik på samma sätt, men jag tror ändå att det skulle vara bra om det var så. Tack för din fråga!

LISTEN UP! Om någon skulle vilja att jag tog upp ett speciellt ämne är det bara att skriva en kommentar, så ska jag göra mitt bästa för att föra en diskussion :)

peace


Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Michael, snyggingen !<3

2011-12-29 @ 03:07:20
URL: http://jetaaaime.blogg.se/
Postat av: Fraj

Jag gjorde just choklad/björnbärsglass i min, det är min nya bästa vän!! ;)

2011-12-29 @ 15:43:38
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kanske ska du ta en diskussion ang Kungen?? ;-)

2011-12-29 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0