Lördagschill

Idag är en sådan där lördag när man bara ska ta det lugnt gå i pyamas till mitt på dagen (check) och bara sitta och spela x-box eller nåt. Japp så tänker jag ha det idag. 

Och sedan kommer en liten grej och förstör friden. JAG KAN INTE HITTA MITT SIMS 2!! Jag har alla expansionspaket på ett ställe, men de första fyra skivorna man måste installera för att kunna spela dem är spårlöst försvunna. :bigeyes:

Det är sorg. Jag är så sjukt sugen på att sitta och leka gud över ett gäng simmar så ni anar inte. Wow, det där lät lite läskigt. Men så länge det handlar om dataspel så är det väl okej.

SÅ, om någon vet med sig att jag kan ha lånat ut mitt the sims 2 till denne någon, så får den gärna höra av sig.

/desperat människa


peace

Kommentarer
Postat av: ruvejda

HAHAHA jag kommer ihåg när jag var liten och jag trodde Gud spelade sims med oss människor, älskar sims! :D<3

2011-12-03 @ 17:09:55
URL: http://jetaaaime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0