GrYm KvÄlL

Har haft den bästa kvällen på länge idag :D Har träffat massor med underbart folk, däribland mitt kära crew ♥ Vi gick på bio och såg Happy Feet 2, helt otroligt söt film, så ni verkligen borde se den. Vi garvade och "aaaaw-ade" om vartannat :) 

Hihih jag är så glad idag :D Träffar jättehärliga vänner på bussen påväg hem, som det var omöjligt att sluta skratta med :) Sen när jag kommer hem får jag sms ifrån en gammal klasskompis, Ellen, som skrev att hon verkligen gillade opinionsfabriken! :D Fatta hur glad jag blev! :D :D Hihih tack så mycket Ellen, än en gång! 

Min sista kväll som 15 år har varit en av de bästa, det är jag väldigt glad för! :)


(Parentes: hövdingen är mycket glad för tillfället, och hög på livet helt enkelt. Trevlig omväxling för er kanske?) hohoho.




HIHIHIHIHIIHIIHIHHHAHAHAHAJAGÄRGLADIDAG

peace guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0