Godmorgon (eller... ja)

Det kanske inte må vara morgon, men förmiddag då. Klockan är halv 2. Jag tänkte börja dagen med två olika tips.


Låttips:


Åh underbara Skrillex :D

Och även ett julklappstips:



Ett gåvobevis ifrån Unicef eller Plan! En fin gåva som både gör nytta och kommer uppskattas av den som får det. Jag hoppas på att få minst ett sådant här i julklapp, och jag har köpt två själv :) Men jag kan inte säga vilka som får dem, jag är rädd att de läser min blogg :P

Nu ska jag väl göra mej i ordning och sedan åka med mamma och handla lite julklappar tror jag. 



Talk 2 ya later,
peace  




Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej jag tycker inte bingolotto är någon hit annars men vi har som tradition att spela på uppesittarkvällen:D haha!

2011-12-21 @ 14:55:27
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0