busybusybusybusybusy

Jag är en väldigt upptagen människa för tillfället. Just idag jobbar jag på en spanskaredovisning som ska hållas imorrn. Här är första bilden i min powerpoint.



"Välkommen till Sverige, Javier" står det däruppe för det icke spansktalande. Givetvis hittade jag en passande MJ-bild i arkivet. Han har hittat Sverige, samtidigt som den påhittade utbytesstudenten Javier, är det inte otroligt? ;) [fast mest fantastiskt är det ju givetvis att MJ hittade hit!]

Och idag var man även och klippte sig. Det blev väldigt kort på sidorna och bak, lite kortare än förut uppepå huvudet. Efter en stunds ånger/självömkan/självförtroendekrasch så har jag nu insett att jag är väldigt nöjd. Jag tycker det blev rätt bra ändå. :)


Jaja, bilden var ju sådär, men men...

peace yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0