Dagens Yes!/Fail, 1 dec

  • Jag har precis tränat popping med mina boys, underbart ♥
  • Jag skrev ett religionsprov som jag faktiskt blev rätt nöjd med. Dock vet jag inte om jag svarade och reflekterade som lärarna ville att man skulle. Jaja, ni vet ju min relation till religion och Gud. Jag hoppas att religionslärarn i allafall garvar åt mina halvsarkastiska pikar på the man upstairs. 

  • Jag gick och sjöng högt på väg hem från bussen. Inte mitt vackraste. [jag bor i Åby, ingen hör mej, det är ingen ute] Trodde jag ja. Givetvis satt det ju en tjej i busskuren som jag hade missat. I paniktillstånd fortsatte jag min enmansshow genom att vissla när jag gick förbi henne.

peace


Kommentarer
Postat av: Ruvejda

HAHAHAHAA NEJ VAD PINSAMT ATT DU SJÖNG, JAG GARVADE FÖR MIG SJÄLV I SPRÅVAGNEN IGÅR HAHAHA :$ Ni såg ut att ha det kul på poppingen :D <3

2011-12-02 @ 18:13:40
URL: http://jetaaaime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0